Hyi hyi. Ei hyvä. Tänäänkin on tullut istuttua tietokoneen äärellä ihan koko päivä. Pitäis esimerkiksi imuroida, koulutöistä puhumattakaan. Voi kun edes välillä voisi olla sellainen ihminen joka aina saa jotain hyödyllistä aikaiseksi. Mutta kun ei. Toisaalta hyvä että jotkut osaa, mut ois se kiva jos ei aina tarttis tyhmänä vetää pokalla... Joo. Toisaalta olen iloinen että en enää tee vain sen vuoksi että olisin jotain, että saisin hyväksyntää. Mutta voisi tässäkin asiassa olla vähän parempi tasapaino.

Miehenikin on töissä koko illan. Välillä pelottaa kun tuntuu että se aika kun olen itsekseni ei tunnu yhtä merkitykselliseltä kuin ne hetket kun olen mieheni kanssa. Elänkö vain mieheni kautta? Eikö minulta löydy mitää omaa elämää? Miksen lähtisi vaikka iltalenkille tai purkaisi viimeisiä muuttolaatikoita? Koska olen laiska ja saamaton vätys. Enhän nyt Minä itselleni mitään voi... Voi kun tulisi jostain into edes johonkin hyödylliseen tai hyvään!